Важлива інформація

ЧОРНА П'ЯТНИЦЯ - знижка на весь асортимент DEVI до кінця листопада 25%.

Тепер гарантія 20 років!

З 1-09-2013р. 20 років повної гарантії на нагрівальні
кабелі та мати Devi. Це безкоштовний ремонт,
включаючи заміну покриття за рахунок виробника.

Обладнання Danfoss

Терморегулююча арматура, запірна арматура,
теплова автоматика та інші пристрої для
систем теплопостачання та кондіціювання.

Обігрів стоянок. Обогрев стоянки. Обігрів рампи. Обігрів доріг.

Сніготанення Devi - Паркінг, рампи, дороги. Сніготанення - розрахунок і монтаж.

head_img_service

  Парковки, рампи, дороги, тротуари. Захист від снігу та льоду
Ground_019 Джип по колее Найбільш поширені місця установки систем стаивания льоду і снігу на грунті - автостоянки, дороги, тротуари, навантажувальні рампи і мости.

Звичайна встановлювана потужність систем на грунті для північних районів України і для Росії - 250 - 400 Вт / м2. Кабелі, що встановлюються в таких місцях, як мости і навантажувальні платформи дуже чутливі до змін погоди і до охолодження вітром зверху і знизу. Тому потужність кабельних систем "захист від снігу та льоду" повинна бути збільшена до 50%, щоб компенсувати це додаткове тепла. Для зниження тепловтрат вниз бажано укладати під нагрівальний кабель шар теплоізолюючого матеріалу. При неможливості укласти теплоізолятор, ми рекомендуємо використовувати максимально можливу потужність.
  Установка під асфальт
Ground_021 Дорога спуск в гараж Система "захист від снігу та льоду" може бути встановлена під асфальт двома способами:
  - Якщо кабель не має ізоляції, стійкої до температури, порядку 200 ° С, перед укладанням асфальту кабелі необхідно покрити тонким шаром піску або краще бетону (принаймні 2 см), який повинен запобігти пошкодження ізоляції кабелю гарячим асфальтом. Крім того необхідно пам'ятати, що перед укладанням асфальт необхідно охолодити до температури 130 - 140 ° С.
При такому способі установки системи рекомендується використовувати кабель Deviflex типу DTIK або DSIG
  - Асфальт укладається безпосередньо на нагрівальні кабелі або спеціальні мати для укладання під асфальт.
NL2 При цьому методі укладання, DEVI рекомендує використовувати кабелі Deviflex DTIK-30, або спеціальні нагрівальні мати DTIK-300, здатні протягом деякого часу витримувати температуру 240° С. Цей тип кабелю не обов'язково покривати захисним шаром, що дозволяє заощадити час і мінімізувати витрати на установку. При укладанні асфальту бажано не використовувати особливо важку техніку та обладнання, щоб випадково не пошкодити нагрівальний кабель.
Мінімальна товщина шару асфальту над кабелем Deviflex повинна бути 5 см.
Також необхідно заміряти опір кабелю та ізоляції.
  Автостоянки
zaezd v garaj

Автостоянки, як правило, це великі площі, які вимагають швидкого очищення поверхні від снігу та льоду. Використання в цьому випадку систем "захист від льоду та снігу" дає безліч переваг. Вони швидко і своєчасно реагують на сніг та лід і ефективно запобігають утворенню льоду, що дозволяє усунути проблему видалення снігу з зайнятих паркувальних місць і повністю використовувати територію автостоянки.

Для високоефективної роботи системи сніготанення рекомендується використовувати спеціальний терморегулятор Devireg 850 з можливістю підключення кабелів по схемі зірка / трикутник (мала / велика потужність), кабель Deviflex або нагрівальний мат Devimat.

  Дороги
NL1 Одна з головних переваг систем "захист від снігу та льоду" - автоматичне очищення доріг та їх цілодобове підтримання в хорошому стані протягом всього зимового періоду. Це особливо важливо в певних ситуаціях, коли вільний проїзд необхідний наприклад, машинам швидкої допомоги або іншим транспортним засобам.
Система "захист від снігу та льоду" (система сніготанення) може бути змонтований на дорозі двома основними способами:

 - Укладання нагрівальних кабелів або матів по всій площі проїжджої частини дороги
 - Укладання системи сніготанення тільки на коліях руху автотранспорту

Для основних магістралей з великим потоком машин ми рекомендуємо перший спосіб установки нагрівальної системи (система сніготанення). У другому випадку можуть виникнути складнощі з очищенням дороги від снігу і крижаних утворень між коліями.

Другий спосіб зручний у випадку невеликих площ обігріву, таких як під'їзні доріжки до приватних гаражів. У разі, якщо дорога має ухил, то ми рекомендуємо використовувати кабель або мат під всією поверхнею дороги.

При монтажі систем "захист від льоду та снігу" на крутих схилах, необхідно обов'язково передбачити систему захисту від замерзання стоку талої води біля основи схилу, що  обігрівається. У цьому випадку необхідна прокладка нагрівального кабелю в цій водовідвідній системі.
  Тротуари
Ground4 Дорожка возле высот дома Система сніготанення встановлена під тротуарами покликана забезпечити безпеку пересування для пішоходів. Система сніготанення для тротуарів постійно підтримує вільними від снігу та льоду пішохідні доріжки, сходи та входи в магазини.
  Навантажувальні майданчики
Rampa Місця навантаження і розвантаження вантажів повинні бути безпечними для роботи, а отже повинні бути вільними від льоду і снігу. Використання систем "захист від снігу та льоду" виробництва DEVI, значно знижує ризик нещасних випадків і забезпечує можливість безпечного проведення розвантажувально - навантажувальних робіт в будь-який час року.

Навантажувальні рампи - це як правило, відкриті майданчики, а вони більш схильні до впливу холодної погоди. Для зниження неминучих в даній ситуації тепловтрат ми настійно рекомендуємо добре ізолювати всі вантажні майданчики і платформи. На тих ділянках, де це зробити неможливо, необхідно збільшити потужність системи до 350 - 500 Вт / м².
  Мости
Most v Baku1 Мости ще більш чутливі до холодної погоди, ніж навантажувальні платформи, оскільки вони відкриті для вільного доступу холодного повітря знизу. Це значною мірою знижує ефективність роботи нагрівальної системи і тому нижня частина мостів повинна бути дуже добре ізольована. Там, де це зробити неможливо, потужність необхідно збільшити до 350 - 500 Вт / м ².

У більшості випадків найбільш відповідною системою "захист від льоду та снігу" буде система на основі терморегулятора Devireg 850 і кабелів DTCE-30, DTCE-20 і DSIG-20.

Нагрівальний кабель не повинен перетинати сполучні термошви мосту.

Тепла підлога

Ефективний обігрів будинку. офісу, цеху, спортзалу, даху тощо

DEVIreg Touch

Смартрегулятор з сенсорним дисплеєм та інтелектуальним таймером

Система Devilink

Безпровідні інтелектуальні системи Devilink для управління розумним будинком.

Знак якості

Знак ВІДМІННО у дослідженні 5 найбільш популярних марок теплої підлоги в Україні

DEVIreg™ Opti - новий терморегулятор для теплої підлоги по акційній ціні!

21.08.2018


Всього 2289грн - і новий терморегулятор DEVIreg™ Opti стане твоїм.
На Рівненщині через блискавку горіло два будинки.

26.07.2018


Відсутній грозозахист будинку - не зволікай!
Новий радіаторний терморегулятор Danfoss Eco

06.07.2018


Електронний радіаторний терморегулятор Danfoss Eco™ з технологією Bluetooth® – новий інтелектуальний радіаторний терморегулятор другого покоління від Danfoss

архів новин компанії ...